20 серпня 2012

Як нам не радіти: всі ми - України діти!

     Шановні Читайлики та Чомусики! Наша Україна щороку, 24 серпня, святкує свій День народження  -  проголошення своєї незалежності. Їй виповнюється 21. 
      З цієї нагоди в міській бібліотеці для дітей  розроблено виставку-панораму "Як нам не радіти: всі ми - України діти!"  для вас, наймолодших читайликів.
       Запрошуємо усіх здійснити уявну подорож по Україні: дізнатися про державні та національні символи, про нелегкий історичний шлях становлення нашої незалежної держави.
    Любі наші малята! Ви завжди повинні знати і пам’ятати, що життя своє слід звіряти за Божими заповітами. Адже  розбудовувати Україну можна лише тоді, коли поважають старших, де шанують юнь, де є віра в Бога та святість життя.
     Відвідавши виставку, я впевнена, що у вас виникне бажання разом з батьками прочитати книги, які тут представлені: "Моя Україна", "Гетьмани України", "Світ моєї України", "Країна в казках і легендах", "Чудеса України" та  інші.
      Дорогі Читайлики! Нам важко уявити собі мапу України без такого чудового і чарівного древнього міста, як наше - Бердичів. Тому на виставці представлена інформація про його історію, минуле та сьогодення.

Моя батьківщина - це край неозорий,
Мамина пісня і стежка до школи,
Ласкаве проміння, що кидає сонце,
Калина квітуча якраз під віконцем,
Ліси і поля, річки і моря...
Це все - Україна квітуча моя.
Тут батько і мати мене колихали
 І кращого краю я в світі не знаю!...
(Яна Білим)
         Отож, ласкаво просимо, любі хлопчики й дівчатка, завітати до читального залу для читачів 1-4 класів. Запрошуємо не лише вас, а й ваших рідних: батьків, дідусів, бабусь та друзів.

1 коментар:

  1. Дуже у вас все гарно. А читачка на фото теж класна. Так дійте. Всього найкращого. Хай живе Україна!

    ВідповістиВидалити