25 грудня 2012

Душа у дзеркалі слова

Доброго дня! І знову ми запрошуємо вас, шановні чомусики та читайлики, завітати до рубрики "Світанок творчості", на зустріч з поезією, наповненою теплом та щирістю.  Сьогодні Анастасія Бакало на ваш розсуд пропонує ліричну поезію. Лірика Насті не може не залишити  у ваших душах слід, тому що пише вона від щирого серця.



Порыв  

Кого люблю я – не пойму,
Да и люблю ли я – не знаю.
Не сплю я ночью, днём – молчу,
Хочу обнять кого – скрываю.
Река иллюзий, снов моих!
Мне не даёшь отдохновенья.
Вчера, казалось, Богу их
Смогу вернуть без сожаленья.
Но нет; привычны сны мои,
И, хоть в тумане белом,
Я вижу призрачные дни,
Я чувствую их телом.
Кому, скажи, открыться мне?
И холод на душе…
Боюсь, что даже и тебе
Не излечить уже
Души влюблённой; между строк
Я сердце положу:
Пускай лежит (летит пусть рок),
Пусть спит… Я не дышу.
Мой воздух стал холоден мне,
Все замерли слова;
Блуждаю взглядом я в окне,
А в сердце – тишина.
Молчу теперь без осознанья,
Где – сон, а где – мечта,
Где рай, где смысл, где желанье,
Где рай, где ад, где – пустота.
Моей душе без промедленья
Назначен будет час.
Дрожу, скрывая побужденья
От собственных же глаз.
Моя мечта хранит секреты
И сердце прячет чудеса…
Зачем, скажи, земля поэту,
Когда он видит небеса?


Позови меня
Когда рассеется туман небытия
И солнце пустит луч сквозь темноту, 
Ты вспомни обязательно меня… 
К тебе тогда во снах твоих приду.

Когда, быть может, ты надежду потеряешь, 
Когда все отвернутся от тебя, 
Когда захочешь плакать, и не знаешь, 
Кого позвать – ты позови меня.

Я буду рядом каждую минуту… 
Я буду плакать и смеяться лишь с тобой. 
Ведь нужно верить, нужно доверять кому-то. 
И с кем-то нужно поделиться теплотой.

Услышу я твоё сердцебиенье 
И взмах ресниц, почти незримый, уловлю. 
Скажу тебе: “Ты принимай всё со смиреньем…” 
Но не скажу, как я тебя люблю.


Казка 

Я плачу не так, як раніше.
Я плачу неначе без сліз.
Що ранить?.. Я хочу світліше…
А Сонце сумне ти приніс.

Слів пісню знайти намагаюсь,
Та пісні, здається, нема.
Неначе і слів не зосталось,
Неначе втекли ці слова.

Якесь навкруги божевілля;
Тебе я так хочу знайти!
Навіщо мене до свавілля
У віршах примушуєш ти?

У небі, вночі, безпорадна
Ця Зірка, як Сонця нема!
Самотня, над небом не владна…
Одна серед ночі, одна.

І де ж ти, під небом єдиним,
Як Сонце, зійдеш вдалині?
Якій шлях освітиш людині?
Яку кинеш долю мені?

Замало небесного квіту?
Та ось же він, сяє в тобі.
Замало уже всього світу…
Твій Місяць потоне в журбі.

Його бережеш, наче око,
В туман загортаєш сідий.
Дивись, не розбий ненароком
Свій Місяць, такий дорогий.

Неначе ті скалочки в сині
Небесній, плинуть в далечінь…
Я слухаю казки пташині, -
Їх Місяць шепоче вночі.

Так тихо, що майже не чути,
Так схоже на наші пісні…
Так гарно – не можна забути.
Так добре – пливти уві сні.
12.11.2012

3 коментарі:

  1. Цікава творча особистість. Бажаємо успіхів на творчій ниві. Вірші дуже гарні. Можна деякі фрази повиписувати!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Шановно Оленко, я також була зачарована лірикою Анастасії, а ваше враження підтримає юну поетесу у подальшій творчій діяльності.

    ВідповістиВидалити
  3. Настя - молодець!!! Її вірші хвилюють, змушують замислитись, дуже легко читаються, іноді навіть здається, що їх написала людина з певним життєвим досвідом. "И с кем-то нужно поделиться теплотой" - який гарний і глибокий вислів.
    Настя, не зупиняйся! І, я сподіваюсь, ми ще побачимо твої збірочки!:)

    ВідповістиВидалити