13 серпня 2013

Акварелі слова Анастасії

Доброго дня, Чомусики та Читайлики, після певної перерви ми раді зустрічі з вами.  Запрошуємо вас до рубрики "Світанок творчості", де пропонуємо  познайомитися з творчим доробком  уже знайомої вам Анастасії Бакало. Адже  вірші Насті - це своєрідний  щоденник її життя, душі, почуттів.
 Усі свої враження, думки, роздуми, сумніви, відкриття й одкровення юна поетеса виклала у віршованих рядках. Отож, читайте та насолоджуйтеся.

Ода

Повільно тліє папірець…
(Люблю папір палити).
І тих обпечених слідів
Із нього вже не змити.

О Серце! Загадка моя
І віковічна тайна.
Душа моя, Любов моя,
Любове незвичайна!

О Світле днів! Іди сюди
І покажи мій шлях.
Я хочу буть Людиною
Не тільки на словах.

Люблю безмежно; подивись
На стежку на мою…
Чи скажеш ти, що я колись
Когось ще полюблю?

Моєї загадка душі
Вік вічний по життю
Іде; і сам я не скажу,
Кого я так люблю.

О Думко! Прилетіла ти
До мене наче з раю.
Я скоро знов зостанусь сам…
А чи не сам?.. Не знаю.

13.09.2012

Мій вирій

Осінні дні такі солодкі,
Всі – наче тануть у мені.
Від цих, здавалось, днів коротких
Я п’яний, наче у вині.

Душа не знає, де той вирій,
Шукає щастя в небесах.
Здавалося, цей світ немилий,
Коли краси нема в словах.

Мій вирій – там, де рідне небо
Запалює мої зірки.
Мені чужого і не треба,
Лиш ці ось золоті роки.

Піймаю пташку неба вільну,
Зірок проміння я нап’юсь.
На Сонце біле, Сонце сильне
Я без остраху подивлюсь.

Мій вирій там, де за хмарину
Ховає рідний Місяць світ;
Де зовсім малую дитину
Добра навчають з ранніх літ.

Мої зірки… Шукаю долі
Та неба щедрого дощу.
Душа незламна прагне волі,
А я за нею полечу.

О, вирій, - де ранкові мари
Й незримі сльози дощові
Блищать; де очі рідні мами
Ми бачим, доки ми живі.

Мені чужого і не треба…
Лиш рік один цей золотий.
Як добре, маю рідне небо!
Одне лиш… Сам собі чужий.

24.10.2012

3 коментарі:

  1. Раді онлайн - зустрічі після перерви. "Світанок творчості" - гарна назва рубрики. Ви робите добру справу, допомагаєте початківцям розкрити свої таланти. Успіху та натхнення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Справді, у м.Бердичеві дуже багато талановитих дітей, і ми маємо надію, що такі рубрики дадуть їм певне натхнення у подальшому житті. Дякуємо за підтримку.

      Видалити
  2. Дівчинка й справді талановита. Нехай її талант примножується і радує поціновувачів поезії. Ми радіємо за наші юні таланти.

    ВідповістиВидалити