Світ сьогодні завжди буде не таким як світ вчора. Відповідно і ми змінюємось, змінюються наші погляди та цілі, та й засоби досягнення цих самих цілей теж дуже різняться з тими котрі були "вчора". Так відбувається і з інформацією.Враховуючи що ми живемо у вік технологій та інформації, ми часто стикаємось з перенасиченістю, котра призводить до того що, в кінці-кінців, процес запам'ятовування стає все складнішим.
Саме темі запам'ятовування була присвячена лекція-розмова "Спілкування. Як запам'ятовувати інформацію", котру проводила коуч з міста Гамбург, керівник фірми "Інститут Лайф"- Власюк Людмила. Під час лекції були розглянуті альтернативні методи та техніки запам'ятовування, серед яких використання особистих асоціаціативні ланцюгів та ін.
Також під час лекцій тренер Людмила зазначила, що у сучасних дітей прекрасно розвинена уява, відповідно будування тих самих асоціацій та віртуальних образів для них є надпростим та дієвим процесом.
Дуже шкода що після зустрічі з Людмилою не залишилось ніяких конспектів, щоб переповісти вам про ті унікальні техніки про які йшлось під час лекції, та все ж деякою інформацією ми можемо і хочемо з вами поділитись!
Запам'ятовування інформації: правила запам'ятовування
Можна виділити два рівні повторення:
1. Коли подумки повторюються тільки вертикальні послідовності асоціацій (ключі), наприклад, на кожне питання асоціативно будується список ключових слів, за якими буде формуватися відповідь.
2. Повторення з пригадуванням всієї інформації, весь матеріал повторюється від початку до кінця, при цьому краще матеріал розділити на частини, щоб вистачило сил і терпіння повторити все відразу. При цьому матеріал повторюється послідовно частинами з невеликими перервами між ними, але без повернення до початку.
Повторення має бути раціонально розподілене, тобто повторювати краще через певний час, при цьому повторення мають бути різноманітними і активними, наприклад, усними і письмовими.
Методика запам'ятовування: швидке запам'ятовування
Заучувати матеріал відразу, до кінця і повністю не варто, корисніше при першому знайомстві з матеріалом завчити не все, і лише через деякий час можна звернутися до нього вже з метою вивчення.
У психології існує таке поняття - ремінісценція, тобто через деякий час згадується більше, ніж згадувалось раніше. Але якщо Ви зазубрили текст намертво, то поліпшуватися відстрочене відтворення не буде, а от погіршуватися може. Експеримент: спробуйте випробувати себе самі - один матеріал зазубрити до повного його "омертвіння", а інший завчіть приблизно на 3 / 4 об'єму і влаштуйте перерву, дозволивши пам'яті без Вашої свідомої участі самій попрацювати над матеріалом.
Способи запам'ятовування тексту.
Саме темі запам'ятовування була присвячена лекція-розмова "Спілкування. Як запам'ятовувати інформацію", котру проводила коуч з міста Гамбург, керівник фірми "Інститут Лайф"- Власюк Людмила. Під час лекції були розглянуті альтернативні методи та техніки запам'ятовування, серед яких використання особистих асоціаціативні ланцюгів та ін.
Також під час лекцій тренер Людмила зазначила, що у сучасних дітей прекрасно розвинена уява, відповідно будування тих самих асоціацій та віртуальних образів для них є надпростим та дієвим процесом.
Дуже шкода що після зустрічі з Людмилою не залишилось ніяких конспектів, щоб переповісти вам про ті унікальні техніки про які йшлось під час лекції, та все ж деякою інформацією ми можемо і хочемо з вами поділитись!
Запам'ятовування інформації: правила запам'ятовування
Можна виділити два рівні повторення:
1. Коли подумки повторюються тільки вертикальні послідовності асоціацій (ключі), наприклад, на кожне питання асоціативно будується список ключових слів, за якими буде формуватися відповідь.
2. Повторення з пригадуванням всієї інформації, весь матеріал повторюється від початку до кінця, при цьому краще матеріал розділити на частини, щоб вистачило сил і терпіння повторити все відразу. При цьому матеріал повторюється послідовно частинами з невеликими перервами між ними, але без повернення до початку.
Повторення має бути раціонально розподілене, тобто повторювати краще через певний час, при цьому повторення мають бути різноманітними і активними, наприклад, усними і письмовими.
Методика запам'ятовування: швидке запам'ятовування
Заучувати матеріал відразу, до кінця і повністю не варто, корисніше при першому знайомстві з матеріалом завчити не все, і лише через деякий час можна звернутися до нього вже з метою вивчення.
У психології існує таке поняття - ремінісценція, тобто через деякий час згадується більше, ніж згадувалось раніше. Але якщо Ви зазубрили текст намертво, то поліпшуватися відстрочене відтворення не буде, а от погіршуватися може. Експеримент: спробуйте випробувати себе самі - один матеріал зазубрити до повного його "омертвіння", а інший завчіть приблизно на 3 / 4 об'єму і влаштуйте перерву, дозволивши пам'яті без Вашої свідомої участі самій попрацювати над матеріалом.
Способи запам'ятовування тексту.
Природа пам'яті така, що всі створені взаємозв'язки (асоціації) самостійно руйнуються приблизно через 40-60 хвилин, якщо матеріал вивчався без повторення. Ось чому так важливо перше повторення подумки виконати відразу після запам'ятовування. Другий раз інформацію найліпше повторювати через 15-20 хвилин після першого. У цей же день інформація повторюється втретє через 6-8 годин. А четверте повторення досліджуваного матеріалу слід проводити через 24 години, тобто на наступний день.
Способи запам'ятовування іноземних слів.
Для запам'ятовування точної інформації слід дотримуватися такого графіка повторень:
- друге повторення проводять через 40-60 хвилин після першого
- третє повторення проводять приблизно через 3-4 години того самого дня
- четверте повторення проводять наступного дня.
Проміжки часу між повтореннями потрібно по можливості збільшувати, але число повторень повинно бути таким, щоб протягом необхідного проміжку часу інформація не зникала.
Способи запам'ятовування іноземних слів.
Для запам'ятовування точної інформації слід дотримуватися такого графіка повторень:
- друге повторення проводять через 40-60 хвилин після першого
- третє повторення проводять приблизно через 3-4 години того самого дня
- четверте повторення проводять наступного дня.
Проміжки часу між повтореннями потрібно по можливості збільшувати, але число повторень повинно бути таким, щоб протягом необхідного проміжку часу інформація не зникала.
0 комент.:
Дописати коментар