21 травня 2014

Час обирати здоров'я

Доброго дня Читайлики! З давніх – давен український народ найголовнішою цінністю в житті вважав здоров’я. Ще за часів Київської Русі наші предки цінували здоров’я, загартованість, спритність, силу.
Ще у давнину у народних піснях, казках, легендах, прислів’ях, приказках український народ возвеличував фізично дужу, здорову, сильну людину. Гострий розум народу збагнув, що здоров’я – найцінніше багатство. Великим щастям для людей вважалося збереження здоров’я й працездатності до самої старості.
 Міська  бібліотека для дітей  пропонує відвідувачам книжкову виставку-пораду «Час обирати здоров’я»,  яка включає розділи: «Шукайте лікаря в природі», «Вітамінний вернісаж», «Стиль здорового життя», «Бути здоровим модно».
Полички «Стиль здорового життя» та «Бути здоровим модно» розповідають про принципи та користь загартовування, спортивних рухів та рухливих ігор.
Як правильно харчуватися, щоб вберегтися від хвороб рекомендують у розділі «Вітамінний вернісаж».  Щоб бути здоровими потрібно дуже старанно підбирати продукти харчування. Не дарма найбільш поширені страви в Україні ті, у які входять рослинні складники. Каші завжди становили більшу частину народної їжі, вони готувалися з гречаної крупи, ячменю, вівса, кукурудзи, проса. Найбільш улюблені – овочеві страви: борщ, капусняк, печений гарбуз, огірки, часник, хрін. Наші предки готували різноманітні страви з картоплі: деруни, оладки. М’ясні страви були рідкістю. Молочні страви також вживали частіше. Ці традиційні страви додавали сил людині.
Славиться наш народ і своєю народною медициною. Ще в давнину люди навчилися лікувати різні хвороби цілющими травами та  медом. Вони щиро вірили, що рослини мають чарівну силу. Тому й назви давали їм гучні й промовисті: дивосил, звіробій, чистотіл…Справді, більшість рослин мають цілющі властивості. Ростуть вони повсюди: і в лісі, і в полі, й на луках, чимало їх ми сіємо на ланах та городах. Щоб лікарські рослини приносили користь, а не шкоду здоров’ю, треба добре знати їхні властивості. І пораду тут може дати поличка книжкової виставки: «Шукайте лікаря в природі».
Тож, дорогі читачі, завітайте, почитайте. Тому що, дійсно – час обирати здоров’я! Нехай виставка вам дасть пораду! Всім корисно буде знати! 

0 комент.:

Дописати коментар