7 лютого Україна відзначала День безпечного Інтернету. Цей день був організований мережами Insafe INHOPE за підтримки Європейської комісії для просування безпеки та позитивного використання цифрових технологій, особливо, дітьми та молоддю.Цю ініціативу ми не могли не підтримати, адже задача сучасного бібліотекаря всіма силами підтримувати просвітницькі проекти, особливо ті, котрі стосуються безпеки дітей та молоді!
Сучасний світ не можна уявити без вільного доступу до інтернету та усіх благ котрі він нам пропонує. Та разом із можливостями, котрі перед нами відкриваються у всесвітній павутині, перед нами постає ряд небезпек з котрими ми можемо зітнутись якщо не будемо достатньо обережними та максимально проінформованими про усе підводне каміння що таїть в собі всесвітня мережа!
З цього приводу бібліотекарі Бердичівської бібліотечки для дітей організували та провели міні-тренінг для учнів 7-го класу, приурочений до міжнародного Дня безпечного Інтернету!
Ми старались зробити тренінг максимально неформальним, та при всьому загострити увагу учнів на реальних небезпеках з котрими вони можуть зіткнутись в мережі, наприклад:
Окрім лекційного матеріалу учням були продемонстровані відеоматеріали рекомендовані мережми-організаторами Дня безпечного інтернету.
Ну і який тренінг без практичних завдань та інтерактиву.
На початку зустрічі учням була запропонована вправа "Хто надіслав листа". Суть полягала в тому, що кожен учасник. на кольоровому стікері, напише вигадане імя\нікнейм, та приклеїть на дошку. Далі на іншому стікері учні писали анонімне побажання, та кріпили на дошку з нікнеймами, не знаючи кому який належить. В такій ігровій формі було продемонстровано, що так само відбувається і в інтернеті: ми не завжди знаємо хто пише нам і кому пишемо ми.
І хоч до нас прийшли учні сьомого класу, котрі себе вважають вже дорослими, та повчальну казку " Про Скріпочку" слухали в два вуха!
Прочитати інтерактивну казку-гру ви можете за посиланням https://goo.gl/BMUtZy
На підсумок заходу учні поділились на дві команди та протягом п'ятихвилинного брейнстормінгу опрацьовували задану тему. Перша команда мала за завдання згенерувати максимум позитивних властивостей та можливостей всесвітньої павутини, а друга команда-навпаки. Учасники активно спілкувались між собою та занотовували кожну ідею котра зароджувалась під час обговорення. В кінці була презентація групової роботи, з якою, на нашу думку, вони справились на відмінно!
Усі охочі можуть ознайомитись з тематичною виставкою "Павутиння ілюзій", на якій представлена еволюція електронно-обчислюваної техніки, та література з інформатики та самовчителі продуктів Microsoft
0 комент.:
Дописати коментар