20 грудня 2012

МЯУ - естафета

Всезнайки з великим задоволенням приймають МЯУ - естафету  від блогу "КНИЖНЫЙ БУЛЬВАР",  за що  дуже вдячні.
На фініші - живе читання про котів в бібліотеках 1 березня 2013 (Всесвітній день котів).

Правила:
- Прийняти естафету (вам можуть її передати, або ви приймаєте її самі). - Розмістити пост у своєму блозі (невеликий текст про котів із будь-якої книжки), який ви будете читати вголос в бібліотеці 1 березня 2013 року у Всесвітній день котів.
- В цьому пості поставити активне посилання на блог, від якого перейняли естафету. Розповісти про правила.
- Вибрати три блоги, яким ви передаєте естафету і поставити на них посилання. 
- Повідомити ці блоги про передачу естафети (листом  або в коментарях на блогах).
- Написати в блозі "Современная библиотека" (http://sbiblioteka.blogspot.ru/p/blog-page_5955.html), яку книжку вибрали і в якій бібліотеці будете читати.Ну і, звичайно, прикрасити свій блог ось таким банером: малюнок Михайла Придворова

Урочисто передаємо МЯУ - естафету блогам:

 А у Всесвітній день котів, тобто 1 березня 2013 року,  у Бердичівській міській бібліотеці для дітей будемо читати  вголос книгу Каті Матюшкіної   "Кіт да Вінчі. Пограбування банки". 
Це справжній дитячий детектив, цікавий і веселий, та й читають його діти на "одному диханні". 

Пропонуємо уривок із повісті - казки Каті Матюшкіної "Кіт да Вінчі. Пограбування банки":
Вранішнє сонце, що проникло крізь вікно горища, позолотило шерсть да Вінчі, й кіт виглядав особливо геніальним. Він зіскочив із ліжка. Скарб! Як можна забути?! Звісно! Сьогодні він, геніальний кіт да Вінчі, вирушає на пошуки скарбів Анаконди разом зі своїми розшуковими мишаками, в домі яких він жив уже декілька днів.
З мишами у нього з'явилася істинна, безкорислива дружба. Тобто кіт їх захищав, опікувався ними й надихав, а миші раділи й захоплювалися.
- Я вирішила на певний час відкласти всі свої справи і стати твоєю помічницею! -оголосила білка. - Без мене ви не впораєтеся! Я завжди мріяла  знайти скарб!
- Помічники мені не завадять!-  зрадів кіт і потер лапи. - Щоправда, у мене вже є троє розшукових мишенят, але ти, якщо хочеш, можеш бути четвертою.
Білка хитро посміхнулася, злегка клацнувши зубами:
- Оце вже ні, я буду супербілка - суперпомічниця суперкота!
- Геніально! Я впевнений, на нас чекають приголомшливі відкриття та знахідки! - радісно вигукнув да Вінчі. - Довевдеться мені трохи перечасувати зі своїм відльотом на Місяць. Не можу ж я залишити вас без скарбів і свого геніального керівництва.
- Так, нам без тебе ніяк!
Бряка, розчулившись, вже зібралася подарувати котові мішок гудзиків, аж раптом у будинку пролунав гуркіт, почулося вовтузіння, й пискливий мишачий голос закричав надсадно:
- Не пущу!
Далі буде...

Кот да Вінчі - мудрий геній, 
Злого Криса переміг.
Злочин він його розкрив,
І отримав нагороду.
Слідчий супермодний, 
Кіт да Вінчі благородний.

5 коментарів:

  1. Валюша, я хоть и вышла из детского возраста, но ты меня так заинтриговала...пока не начались мартовский вопли, можно я первая на очередь дома почитать эту муркнигу?)))

    ВідповістиВидалити
  2. Все Ваши желания будут исполнены Танюша, ну конечно те которые касаются муркниги. Одно из них буду исполнять через 10 часов 15 минут.

    ВідповістиВидалити
  3. Я тоже люблю котов. Приду на ваши громкие чтения:)))Почитаем вместе!

    ВідповістиВидалити
  4. В три голоса чтения муркниги должно получится супергениальным.

    ВідповістиВидалити
  5. «Счастья вам круглый год!»
    Новый год особый наступает,
    Год змеи всем людям деловым
    Рост карьерный, счастье обещает,
    И везти по жизни будет им.

    Вас, коллега, с этим Новым годом
    Поздравляю. И хочу сказать –
    Счастья вам под зимним небосводом!
    Круглый год – везение встречать!

    ВідповістиВидалити